*فانوس*

.....به کلبه فانوس خوش آمدید.....

*فانوس*

.....به کلبه فانوس خوش آمدید.....

"تولدم"

سه شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۸، ۰۳:۱۸ ب.ظ



☃☃☃☃☃☃☃   

 

 🎊🎈

                                          🎉🎈

     

❄❄❄❄❄❄❄❄

 تولدم مبارک🎉

باز یک سال گذشت و دوباره به نقطه ی آغاز رسیدم..

خدایا دلم هوای دیروز رو کرده،هوای روزهای کودکیم،دلم میخواد مثل دیروز قاصدکی بردارم و آرزوهام رو به دستش بسپارم...

دلم میخواد دفتر مشقم رو باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی رو..

میخوام خط خطی کنم تمام اون روزایی که دل شکستم و دلمو شکستن..💔

365روز گذشت...روزهایی که قهقه زدم از ته دل و لبخند زدم و شب هایی که اشک ریختم و دلم شکست و فریاد زدم😂😣

روزهایی که فکر کردم دنیا منم و من؛ نیاز به هیچ دست و دامنی نیست و بعد دنیا چرخید،گیر چرخگردون افتادم🔄 فهمیدم دنیا گرداننده دارد و دست به دامنش شدم..

 

10/10

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۰
mitra Rahiimii

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی